Mit csinál egy személyi edző? Napi 8 órát ül egy irodában a számítógép előtt, miközben zabálja a gyorskaját és halálra idegesíti magát a számlák miatt! Nem, nekem ez sohasem ment, bár tény, hogy valóban így indult a karrierem. Az első munkahelyem egy multinál volt, ahol pénzügyi asszisztensként dolgoztam. Az annyira stresszes volt, hogy sokáig nem tudtam, hogyan vezessem le a feszültséget. Végül egy barátom unszolására elmentem edzeni, onnantól kezdve pedig nem volt megállás! A sportnak köszönhetően lefogytam, fegyelmezetteb lettem, és visszajött az önbizalmam. Olyannyira, hogy a munkahelyi problémáim egyre kevésbé kezdek foglalkoztatni, mivel mindig a következő edzés járt a fejemben, és időnként már az is eszembe jutott, hogy talán másoknak is tudnék segíteni, akik elhatározták, hogy szeretnének többet mozogni. Ezért elvégeztem egy gyorstalpaló személyi edző tanfolyamot biztos ami biztos alapon. Ezt úgy gondolom, nagyon jól is tettem. A cégnél ugyanis hamarosan leépítésekre került sor, és engem is elbocsátottak.

Így már semmi sem állt annak útjában, hogy elindítsam a személyi edző vállalkozásomat. A nagy cég működését megtapasztalva ugyanakkor megfogadtam, hogy könyvelést és egyebeket soha többet! Ebben a helyzetben muszáj lesz, de a lehető legkevesebb céges dolog miatt szeretnék aggódni, ezért elkezdett érdekelni, hogy hol van székhelyszolgálat budapest területén. Mert hát itt a városban bárki bármit akar tőlem, könnyen megtalál, beleértve az adóellenőrt is. Nekem pedig kifejezetten fontos a magánéletem védelme, és hogy el tudjam választani azt a munkától.

székhelyszolgálat budapest

A csontkovácsom elmondása szerint a grossoffice.hu a legjobb székhelyszolgálat budapest területén! Ő az otthonában alakított ki egy kisebb helyiséget, ahol a munkáját végzi. Az adóellenőröket viszont ő sem szívesen fogadná ott, mivel kicsi gyermekei vannak. Ráadásul a múltkor valakik megrongálták az utcájában az egyik kaput. A tulajnak fájhatott emiatt a feje, de csak fokozta a bajt, hogy másnap még meg is büntették, mivel a cégtáblája is leesett, és nem sikerült azt időben visszahelyezni. Egy székhelyszolgáltatónál ilyen nem fordulhat elő, mivel ott minden hasonló apróságra is gondos figyelmet fordítanak. A grossoffice.hu esetében pedig elmondhatom, hogy ez többszörösen is így van! A tárgyalások során gondosan végighallgatták, hogy mi mindenre lenne szükségem. Sőt, még azt is elmondták, hogy milyen feltételek mellett mentesülhetek az iparűzési adó alól – ami lehet, hogy nem nagy tétel, de egy induló vállalkozás esetében kezdetben minden forint számít.

Ha már itt tartunk, a cégalapítás terén is hasznos tanácsokat kaptam tőlük. Ez is olyan dolog, ami kezdetben egyértelműnek tűnik. A cégformát és egyebeket ugyanakkor sokszor érdemes inkább a vállalkozás hosszútávú céljaihoz igazítani. A grossoffie.hu mindezt részletesen és profin elmondta, együtt pedig már sokkal könnyebb volt meghozni az új céggel kapcsolatos fontos döntéseket.

Ezután a grossoffice.hu biztosított róla, hogy a továbbiakban is bármiben segíteni fognak, amiben tudnak. Annak én alapból nagyon örülök, hogy a székhelyszolgáltató átveszi, és kérésre be is szkenneli a postát, mert attól féltem, hogy mivel most már nem egy irodában fogok dolgozni, erre nem lesz időm, a határidőket elnézni pedig komoly következményekkel jár. Így viszont már én is sokkal nyugodtabb vagyok munka közben is, hogy elég az aktuális feladatra koncentrálnom még akkor is, ha éppen valóban várok valamilyen fontos hivatalos iratot.

Én mindenkinek azt tanácsolom, hogy ne féljen belevágni a saját vállalkozásába. Lehet, hogy ahogy elsőre a mozgásra nehéz rávenni magunkat, úgy a szükséges adminisztráció elindítására is, de profi segítséggel mindkettő sikerülhet!